fbpx
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Konkurs na najlepszą mgr | 2020/2021

Konkurs na najlepszą mgr | 2020/2021

Nagrodę główną im. Ewy Guderian-Czaplińskiej otrzymała Wiktoria Tabak, autorka pracy „Agresywny Humanizm. Analiza wybranych strategii Centrum Politycznego Piękna”.
Wyniki Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu wiedzy o teatrze, widowisku i performansie | 2020/2021

 

Jury w składzie: prof. dr hab. Jarosław Komorowski (przewodniczący), dr hab. Piotr Dobrowolski oraz dr hab. Wanda Świątkowska przyznało trzy nagrody, wyróżnienie oraz dwie nagrody specjalne.

Do tegorocznej edycji Konkursu zgłoszonych zostało 28 prac magisterskich, obronionych w roku akademickim 2020/2021. Decyzją Jury nagrodę główną im. Ewy Guderian-Czaplińskiej (w wysokości 3000 zł) otrzymała Wiktoria Tabak, autorka pracy „Agresywny Humanizm. Analiza wybranych strategii Centrum Politycznego Piękna” napisanej na Uniwersytecie Jagiellońskim pod kierunkiem prof. dr. hab. Grzegorza Niziołka.

II nagroda – w wysokości 2000 zł – przyznana została Krzysztofowi Knurkowi za pracę „Postdramatyczna adaptacja powieści Williama Faulknera Wściekłość i wrzask jako przykład projektowania procesu dramaturgicznego” napisaną w Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie pod kierunkiem dr. hab. Piotra Gruszczyńskiego. III Nagroda (w wysokości 1500 zł) trafiła do Agaty Kędzi za pracę „Trudna sztuka dorastania. Wydarzenia performatywne dla nastoletniej publiczności” napisaną na Uniwersytecie Jagiellońskim pod kierunkiem prof. Małgorzaty Sugiery

Jury przyznało także wyróżnienie (w wysokości 1000 zł) Ricie Müller za pracę „Pokolenie Le Madame. Nienormatywne społeczności i sztuka queerowa na początku lat 2000” napisaną pod kierunkiem dr Doroty Sosnowskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Laureatem nagrody specjalnej im. Sławomira Świontka dla najlepszej pracy z zakresu teorii teatru – w wysokości 2000 zł – został Maciej Guzy za pracę „Obiekty w ruchu. Ontologia przedmiotu w choreografiach Aleksandry Borys i Izy Szostak” napisaną na Uniwersytecie Jagiellońskim pod kierunkiem prof. dr hab. Katarzyny Fazan.

Praca Katarzyny Szewczyk „Muzyczne sny o narodowej przeszłości. Stylowość i muzyka w inscenizacji dramatów historycznych w Krakowie w latach 1905–1913”napisana na Uniwersytecie Jagiellońskim pod kierunkiem dr hab. Doroty Jarząbek-Wasyl otrzymała natomiast nagrodę specjalną im. Jerzego Gota za pracę z zakresu historii teatru polskiego (w wysokości 2000 zł).


 

Powiązane