fbpx
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Konkurs na najlepszą mgr | 2017/2018

Konkurs na najlepszą mgr | 2017/2018

Laureatką nagrody głównej została Zuzanna Berendt - autorka pracy „Nie taka znowu słaba. Analiza wybranych strategii artystycznych Joanny Rajkowskiej”.
Wyniki Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu wiedzy o teatrze, widowisku i performansie | 2017/2018

 

Jury w składzie: prof. Dariusz Kosiński (przewodniczący), prof. UKSW Katarzyna Flader-Rzeszowska, prof. UAM Juliusz Tyszka po lekturze 32 prac magisterskich nadesłanych na konkurs nagrodę główną (w wysokości 3000 zł) przyznało Zuzannie Berendt, autorce pracy „Nie taka znowu słaba. Analiza wybranych strategii artystycznych Joanny Rajkowskiej” napisanej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. dr. hab. Grzegorza Niziołka.

Druga nagroda w wysokości 2000 zł przyznana została ex aequo Stanisławowi Godlewskiemu, autorowi pracy „Leonia Jabłonkówna. Inne spojrzenie” napisanej na Wydziale Filologii Polskiej i Klasycznej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu pod kierunkiem prof. UAM Ewy Guderian-Czaplińskiej; oraz Tomaszowi Fryzełowi, autorowi pracy „Sceny sprawy Dreyfusa. Afera jako widowisko” napisanej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. dr. hab. Grzegorza Niziołka.

Trzecia nagroda (1500 zł) przypadła w udziale Marcelinie Obarskiej, autorce pracy „Słodycz wyzwolenia. Zwierzęta w teatrze Romea Castelucciego”, napisanej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. dr. hab. Grzegorza Niziołka.

Laureatką Nagrody specjalnej im. Jerzego Gota za pracę z zakresu historii teatru polskiego została Paulina Kubas, autorka rozprawy „Teatr im. Stefana Żeromskiego na Żoliborzu: instytucja-przedstawienia-publiczność”, napisanej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. Małgorzaty Sugiery. Praca „Widzenie teatru. Fotografia teatralna w nowej perspektywie” Olgi Grzelak – napisana na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego pod kierunkiem prof. Małgorzaty Sugiery – zdobyła Nagrodę specjalną im. Sławomira Świontka dla najlepszej pracy z zakresu teorii teatru.


 

Powiązane