Instytut Teatralny zaprasza 19 czerwca w godz. 10:00-16:00 na pierwsze spotkanie sieciujące, w którym mogą wziąć udział nauczycielki i nauczyciele, którzy znają i cenią portal www.teatrotekaszkolna.pl oraz wykorzystują w pracy pedagogikę teatru. Nabór zgłoszeń do 12 czerwca.
Nowopowstała Sieć Nauczycielska Teatroteki Szkolnej to ogólnopolska grupa ekspercko-rozwojowa, skupiona wokół zasobów „Teatroteki Szkolnej”: bazy scenariuszy lekcji, materiałów edukacyjnych, webinariów, konsultacji psychologicznej i warsztatów. Dołączyć do niej mogą nauczycielki i nauczyciele, którym bliskie są wartości oraz treści znajdujące się na portalu.
Chcemy wraz ze szkolnymi ekspertkami i ekspertami zastanowić się, w jaki sposób można skorzystać z tego potencjału i go rozwijać. Integracja nauczycielek i nauczycieli wokół idei pedagogiki teatru oraz programu „Teatroteka Szkolna” ma potencjał więziotwórczy i rozwojowy, który będziemy eksplorować w twórczej i otwartej formule. Sprawdźmy, co możemy zrobić razem!
Na spotkaniu poznamy się i zastanowimy się wspólnie, co jest potrzebne gronu nauczycielskiemu w obszarze pedagogiki teatru i w jaki sposób możemy odpowiedzieć na te potrzeby, korzystając z potencjału Teatroteki Szkolnej.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 12 czerwca 2024 r. Zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia wybranych zgłoszeń – na podstawie wykazanej w formularzu zgłoszeniowym znajomości materiałów portalu i pomysłów na zaangażowanie w działalność sieci.
Nabór zgłoszeń: 7-12 czerwca
Termin spotkania: 19 czerwca w godz. 10:00-16:00
Miejsce spotkania: Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego w Warszawie, ul. Jazdów 1
Maksymalna liczba uczestników: 15 osób
Zapewniamy nocleg ze śniadaniem z 18/19 czerwca oraz obiad. Uczestnicy i uczestniczki pokrywają koszt dojazdu na spotkanie.
Kontakt
Magdalena Szpak
główna specjalistka ds. Pedagogiki Teatru
[Teatroteka Szkolna]
mszpak@instytut-teatralny.pl
tel. 509 977 394
Pomysłodawczynie i koordynatorki sieci:
Magdalena Szpak, Anna Zalewska-Uberman